tirsdag den 25. marts 2014

Reparation af en isskraber.

Her er et eksempel på, at støbeplast er et genialt materiale, mine hjerneceller bryder sig ikke om det, det er jeg helt sikker på, men mulighederne med det er uendelige..
Derudover er det også et godt eksempel på, at man ikke altid behøver smide ting ud, heller ikke selvom de er gået i stykker. Jeg er nok lidt i den anden boldgade. Jeg gemmer alt, men det er noget der ligger til familien. Og jeg er et rodehoved, det er sandt, men det passer mig ufatteligt godt. Og når det så oven i købet, ind imellem lykkes at lave noget brugbart ud af det, så føles det dejligt...

reparation, isskraber, sneskraber, hårbørste, håndtag, genbrug,
Ja, det er en isskaber, med et håndtag fra en hårbørste. Begge dele var knækket.
Jeg satte en skrue i håndtaget, så det ikke kan knække af igen, fyldte skaftet i isskraberen, som er hult, med støbeplast, satte enden, med skruen, på håndtaget, ned i støbeplasten og lod det størkne.
Egentlig ganske simpelt, men jeg må indrømme, at jeg er ret glad for resultatet.

Min mor har fået den, hun siger den er god.


- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar