fredag den 28. marts 2014

Vel en slags dokumentation af en "opfindelse" jeg har gjort.


Sci-fi rav broche, hund, kobbertråd, flot unikt smykke, kobber, genbrug, steampunk

"SCI-FI RAV" - Som det nu kaldes. Det er faktisk min egen opfindelse. Navnet er lidt min brors påfund, det opstod i al sin enkelhed, da han sagde, at det lignede "sådan noget sci-fi rav-agtigt noget" Så blev det sådan. Det består egentlig, simpelt nok, af en smykkedel, som kunne være alt fra manchetknapper til øreringe, hvori/på jeg ligger noget kobbertråd, som er krøllet godt og grundigt sammen, og det bliver derefter dækket, så det ligger i en fin, blank og glasklar bobble af resin/støbeplast. Resultatet, giver lidt Steampunk stil, men det er alligevel meget alsidigt, og når jeg nu selv skal sige det, ret unikt og meget smukt. Ydermere stræber jeg altid efter, ikke at lave to ting eller sæt, der er helt ens, til det hjælper mit materialevalg også, da en stor del af det jo er genbrug og måske slet ikke, er til at støve op i ret store mængder, om det så er kobbertråd i flotte farver, fra gammel elektronik, knapper jeg har fundet i en genbrugs-butik, små-dele fra ødelagte headsets eller hvad jeg ellers kan finde af sjove småting. Derved garanterer jeg gerne, at hvert stykke er helt unikt, og i øvrigt meget omhyggeligt frembragt.
Og der ikke findes noget magen til.

sci-fi rav, ring, manchetknap manchet knapper, øreringe, vedhæng, ørestikker, røde lyserøde, kobbertråd, kobber, guld, mæssing, grå, sølv, unik, unikt, unikke, smykke, smykker

Smykkerne kan købes af mig her.

- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar