torsdag den 3. april 2014

Foderbræt med kobbertag

Jeg må lige vise det her... Så kan i måske også se, hvorfor jeg er glad for, hvor mine gener kommer fra..
For det er desværre ikke mit projekt, men et stort fuglefoderbræt, min far har bygget til min mor..
Det vi har stående i haven lige nu, er mildest talt, ved at falde fra hinanden. Så min mor har, meget længe, ønsket sig et nyt og været irriteret over, at det er umuligt, at få andet, end små, bitte, fine foderhuse, som ikke rigtigt passer ind i vores, ret store vildnis, af en have.
Så min far har altså bygget det her. Det er vel omtrent en halv meter i diameter.
Og det er godt nok blevet flot, synes jeg.

Fugle foder bræt hus med kobber tag



- Lærke / Æ

1 kommentar:

  1. Hej Lærke ! Rigtigt flot - dette ville jeg også gerne give penge for mon din far ville lave et mere :)
    Mvh Thomas

    SvarSlet