onsdag den 2. april 2014

Spejder.

Jeg er blevet spejder. I en alder af 21 år. Det er måske nok lidt en atypisk begynder-alder, men Bjarken har fået lokket mig med og det passer mig egentlig enormt godt, så sådan ligger landet altså. :)

 

Gammel blå spejder uniform


Som det søde krea-menneske jeg er, har jeg påtaget mig opgaven, at sy mærker på uniformer, for de andre i klanen. Det har der været både større og mindre udfordringer i..
Men et af mine krea-projekter lige nu, er således, at sy alle mærker fra denne gamle uniform, over på en ny flot sommeruniform. Jeg har lidt af en sprætte-/syopgave foran mig. Men det er nok hverken første eller sidste gang, jeg roder mig ud, i et sådant projekt. :)

Ny blå sommer spejder uniform

Kvaliteten på syningerne, af mærker, på de forskellige uniformer, svinger en del, og jeg vil indrømme, at jeg ikke selv, har overdrevet meget træning i, at sy i hånden, så alt jeg overhovedet kan slippe af sted med, at sy på maskine, bliver syet på maskine.
Det er derfor, med lidt tøven, ærefrygt og vemod i sindet, at jeg sprætter mærkerne af lige præcis denne uniform, for de er virkelig pænt syet. I hånden.. :S




Og...
Færdig.

Blå spejder sommer uniform, med mange mærker.
- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar